Miri Marriott Resort

Miri Marriott Resort menawarkan kolam renang luaran berbentuk bebas serta tempat meletak kenderaan percuma, sambil menikmati angin laut yang segar dan matahari terbenam yang menakjubkan di Laut Cina Selatan. Ia adalah 2 km dari pusat bandar Sarawak.

Miri Marriott Resort & Spa adalah sekitar 6 km dari Lapangan Terbang Miri. Ia berjarak 15-minit memandu dari Pusat Kraftangan Miri.

Berhawa dingin sepenuhnya, bilik-bilik yang luas di Miri Marriott mempunyai balkoni peribadi dengan pemandangan yang menakjubkan ke laut. Setiap bilik dilengkapi TV kabel/satelit berskrin rata dan kemudahan membuat teh/kopi. 


Kemudahan tambahan disediakan dengan perkhidmatan bilik 24-jam.

Mandara Spa memaparkan skrub tubuh dan rawatan urut yang menenangkan. Para tetamu boleh bersenam di pusat kecergasan yang dilengkap dengan baik, menikmati permainan tenis yang menyegarkan atau menyewa basikal untuk perjalanan yang santai di tepi pantai.

Menghadap kolam renang, Restoran Zest menyajikan hidangan Asia yang lazat dan piza yang dibakar menggunakan ketuhar. Kopi yang harum serta pastri yang baru dibakar ditawarkan di Borneo Baking Company. Koktel boleh dinikmati di Lush Bar dan Matahari Pool Terrace.